پیجرها در کارخانه "رافائل" آلوده شده است/ مقاومت لبنان مدتی پیش مشکوک شده بود

مرتضی سیمیاری در گفتگو با خبر ساز افزود: شرکت نظامی رافائل در شمال شهر کریات یام (حدفاصل شهرهای عکا و حیفا) قرار داشته و پس از آلوده کردن پیجرها و برخی دستگاه‌های الکترونیکی دیگر آن‌ها در اختیار شرکتی در یکی از کشورهای اروپای شرقی قرار داده و از آن کانال به دست حزب‌الله رسیده است.

وی گفت: مقاومت لبنان نیز مدتی پیش از انفجار این پیجرها نسبت به آلودگی آن‌ها مشکوک شده و حتی به مبدا اصلی تولید آن‌ها نیز رسیده بود اما متاسفانه قبل از هر اقدامی موساد شبکه خود را سوزانده و آن‌ها را منفجر کرده است.

سیمیاری بیان داشت: اولین انفجار پیجرها در روز ۲۷ شهریور ماه گزارش شده و یگان موشکی حزب‌الله در روز اول مهر ماه این کارخانه را زیر ضرب عملیات با موشک‌های فادی ۲ برد، ضربه دقیق مقاومت به مقر آلودگی نشان می‌دهد که موقعیت اقدام دشمن شناسایی دقیق شده است.

او اظهار کرد: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها گمان می‌کردند که با افزایش بار ترورها می‌توانند سرعت عمل مقاومت در جبهه شمالی را کم کنند، اما این محاسبات به هم خورده و در مقطع فعلی مناطقی چون عکا، طبریه و حیفا با هدف تخلیه اراضی اشغالی تحت فشار سنگین حزب الله قرار دارد.

کارشناس محور مقاومت گفت: نوسازی مقاومت لبنان در کوتاهترین زمان ممکن صورت گرفته از این رو دستگاه تبلیغاتی صهیونیستی/ آمریکایی چاره‌ای جز مانور تبلیغاتی و بمباران ادراکی و کشاندن جنگ به نقطه اجتماعی را ندارد.


پیجرها در کارخانه "رافائل" آلوده شده است/ مقاومت لبنان مدتی پیش مشکوک شده بود

بیشتر بخوانید